OBSERWUJ MNIE ...

sobota, 17 sierpnia 2013

świętujemy 1 urodzinki...


Ale tan   czas leci, nie dawno stawiałam 1 kroki w świecie 'blogerów", a tu już rok zleciał. 
Dziękuję Wszystkim 
za ten wspólny rok, za miłe słowa i życzenia.
Miło mi, że tak wielu z Was zagląda do mnie i nawiązuje ze mną kontakt... cieszę się, że moje prace sprawiają Wam wiele radości...


i tak ...

aby nie zanudzić  Was oznajmiam ,że moje prezenty urodzinkowe powędrują do:

1.  Magdalena  Cyganik ...  http://magdalenacyganik.blogspot.com/
2. reaszka  ...  http://raeszka.blogspot.com/

reszcie również dziękuję za miłe słowa i za przyłączenie się do  świętowania mojego Roczku...


................................................

czekam dziewczyny na Wasze  adresy, abym mogła posłać  prezenciki... ")








10 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, wygrałam? Dziękuję pięknie :)
    Niesamowite, bo ja to nie mam raczej szczęścia :)))
    To prawdziwa, najprawdziwsza niespodzianka :)
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka miła niespodzianka mnie spotkała wieczorem na Twoim blogu :).
    Teraz pewnie będę spała z uśmiechem na twarzy hihi.

    Lecę wysłać e-maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje , udanego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie życzę kolejnych lat owocnego tworzenia i blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za zabawę, gratulacje dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek