OBSERWUJ MNIE ...

czwartek, 1 sierpnia 2013

bajeczka - na ślub...



...Bajka o prawdziwej miłości...



szybka robótka i  dlatego udało mi się zrobić 2 fotki - a co najśmieszniejsze 
obie niczym się prawie nie różnią....


(ale najważniejsze, że klient zadowolony:)




... i tak oto kolejne wyzwanie zakończone ...

Prosicie o bajeczkę więc Wam ją przeczytam:
(sama ją napisałam- zamiast życzeń do kartek  ślubnych)




" Dawno, dawno, temu 
za siedmioma górami, za siedmioma lasami i morzami...
Żyła  piękna Księżniczka o jeszcze 
piękniejszym imieniu ....(imię młodej).
Księżniczka miała piękne oczy - w których każdy chciał się przeglądać,
miała cudne włosy - które każdy chciał dotykać...
ale co najważniejsze
miała czyste  serce - które każdy chciał pokochać...

Jednak Księżniczka swoje serce chciała ofiarować tylko Jednemu...


I tak w Królestwie pojawił się nie wiadomo skąd,  na czarnym rumaku, 
w lśniącej zbroi, waleczny Książę - ... (imię młodego)

Ich oczy się spotkały i pokochały.

ona - piękna i dobra,
on - odważny i waleczny.


W Królestwie zapanowała radość!
Armia na baczność postawiona!
w Kościele zagrał marsz weselny...
Goście zaproszeni, gapie zapatrzeni
gdy przed ołtarzem stanęli :


 ...  ............. i ............... ...



I  tak rozpoczęła się Ich bajka, 
którą od dziś będzie pisało 
dla nich samo życie... "

c.d.n.


3 komentarze:

  1. Witam! Cuda Pani tworzy.Jestem pod ogromnym wrażeniem.Bardzo chciałabym z Panią porozmawiać,ale nie mogę znaleźć danych kontaktowych . W takim razie proszę o wiadomość na maila .Oto mój adres ania_jarzab@wp.pl . Będę bardzo wdzięczna za odzew.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bajeczka !!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek