OBSERWUJ MNIE ...

czwartek, 23 sierpnia 2012

twórcze spotkanie pod 20 ...




dziś Kochani podzielę się z Wami naszym twórczym spotkaniem przy kawce, ciachu
 i decoupage....

w spotkaniu brały udział cudowne dziewuchy tj.:
Ania Jura, Karolina Asanowicz, Ewelina Liskiewicz oraz Jej Mama
no i moja skromna osoba...


... od progu wiedziałyśmy po co się spotkałyśmy i jaki jest nasz cel...
kawa (nawet w duuuużych kubach hi hi hi) i praca, praca, praca...

Chociaż tematem przewodnim był decoupage to jedna z nas wybrała sutaszu...

(i tak Karola kiedyś z nami zasiądziesz do decoupage, a nie tylko sutasz i sutasz...)



Ewelina -  skrzyneczkę na herbatkę początkowo zaplanowała na prezent dla ukochanej 



Teściowej... jednak po jakimś czasie, kiedy jej oczom ukazał się efekt końcowy...



skrzynecza pozostała u swojej Pani - Ewelina jeszcze zdążysz zrobić coś Teściowej
obiecuję kolejne zgromadzenie pod ciekawym tytułem "decoupage"...
 i kleju i lakieru i gładzimy




Pani Mama postawiła na tacę w stylu retro, praca zapowiadała się nieciekawie,
ale efekt końcowy zaskoczył wszystkich 



ciekawe czy da w prezencie siostrze czy zabierze do domu i nie odda...
czekam na informację...


a to efekt końcowy - i co prawda, że bosko...




Anulka... oj ta moja Anulka... profesjonalistka w 100proc., nie dała się przeciwnością losu jakie  dopadł jej prace... jak jej nie wylałam czarnej  farbę na serce, to na schnący lakier położyłam j serwetki... a i jeszcze kilka takich wpadek było... (prawda Anula?)
ale Anulka - mistrzyni - opanowała wszystko jak za dotknięciem czarodziejskiej ...

Efekt jej prac to skrzyneczka w stylu retro-kocia, serco-girlanda oraz cracklo-zakładka...

Ania Jura pełen profesjonalizm 

 Anuś jak to czytasz proszę zrób zdjęcie swoich prac i mi doślij....

serce i skrzyneczkę


i znając jej zapał zrobiłaby więcej tylko zabrakło czasu ...

a ja co ja zrobiłam??? no to 3 skrzyneczki k 
p.s. najważniejsze, że ciacho które upiekłam smakowało :))))
na niedziele upiekę na zlot...

......
do zobaczenia 

4 komentarze:

  1. Było super! Już nie mogę doczekać się następnego spotkania robótkowego. Dziękuję Ci serdecznie za fachową pomoc. nie miałam pojęcia, że umiem tworzyć takie cuda!

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek