OBSERWUJ MNIE ...

niedziela, 8 września 2013

sekrety kuchni...


...Sekrety Kuchni Mamy Kamili...





Pewna skarbnica rodzinnych przepisów z powodu częstego użytku i po prostu  z wieku  - potrzebowała botoksu, liftingu i innych zabiegów odmładzających ...
jednak z dozą umiarku na to co jest w środku...



kartki pożółknięte zostały za laminowane...
i ozdobione digami...


okładka zmieniła szatę graficzną, jednak pozostała w klimacie retro!!!




z kilkoma elementami obecnych czasów!!! :)


połączenie dwóch najcudowniejszych papierów ... kilka wykrojników  w ruchu!!! kilka  haseł... i mamy zachwycający  efekt!!!


zamawiająca  zachwycona - mam nadzieje, że i prezent dla Wyjątkowej  "Mamy Kamili" też się spodoba...


czekam na informację od Ciebie - Monika czy prezent się spodobał - a i od Was - czy Wam się podoba...

2 komentarze:

  1. Super sprawa taka książka kucharska- u mnie przpisy walają się w szuflandii ;)

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek