OBSERWUJ MNIE ...

wtorek, 4 września 2012




witam Was Kochani...

na specjalnie życzenie mojej córci Natalki - przedstawiam Wam pracę  małej artystki...
chyba zainteresowanie ma po mamie i ciotkach ... jakich dookoła jest mnóstwo ...
i tak dziś specjalny domek wykonany dla Taty!!!

podkreślam, że moja córa ma niecałe 6 lat!!!

 takie zaangażowanie - jak u mamy ...



prace w Ustronnym Babińcu - już od najmłodszych lat...


a to efekt końcowy - prawda, że zdolna???


w imieniu Córci - dziękuję ... :)))




6 komentarzy:

  1. Ależ ta Twoja córcia pięknie na zdjęciach wychodzi. I jaka zdolna do tego. Prawdziwa pociecha. Domek cudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudaśka kochana, uściskaj ją od nas :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma talent po mamie :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłam że mała Ania :-)
    Pozdrawiam ciepło.Piękności tworzysz Anula a teraz masz małą pomocnicę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :))) i super, że zaglądasz do mnie... czas leci ... do kolejnych wakacji coraz bliżej mam nadzieje na spotkanie :)))

      Usuń
  5. Mała zdolniacha Ci rośnie. Piękny ten domek.
    Zawsze zastanawiam się czy moje łobuzy odziedziczą coś po mnie ;)
    Pozdrawiam artystki zwłaszcza tą małą :)

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek