OBSERWUJ MNIE ...

niedziela, 2 września 2012

sielsko anielsko ... buszujący w zbożu ...


Dożynki, Święto Plonów, Wieńce – ludowe święto połączone z obrzędami dziękczynnymi za ukończenie żniw i prac polowych. W czasach przedchrześcijańskich – etniczne święto słowiańskie, przypadające w okresie równonocy jesiennej (23 września). Współcześnie obchodzone zwykle w jedną z niedziel września po zakończeniu żniw, natomiast przez formalne zarejestrowane związki wyznaniowe, odwołujące się do etnicznej wiary Słowian, nadal w okresie najbliższym równonocy.

Piątek pogoda okropna, a ja w kuchni piekę 4 blachy  ciasta na jutrzejsze dożynki... widok za oknem nie nastraja do tego... dzwonie  do  dziewczyny - też pieką i też się martwią...
i jest już sobota ... otwieram oczy, patrzę i .... i widzę słońce... :)))
dożynki gminne czas zacząć...

oto efekt piątkowego wieczoru naszej trójki 

ciacha rozchodziły się szybciutko... :))


stoisko tuż przed otwarciem...
i moja mała galeria prac warsztatowych...



cieszyła oko niejednego kupującego...


Zabawa była super o czym świadczy mała liczba zdjęć - brak czasu na robienie...



i koniec...


p.s. w tym miejscu chciałabym podziękować Basi Zmuda- Trzebiatowskiej za zaproszenie 

i przygarnięcie pod szyld "Forma Rosnowo"

 oraz sponsorowi soków Panu Marcinowi Kuryło...



jesteście  kochani ...











2 komentarze:

  1. Mniam ,ciacha wyglądają smakowicie i nie dziwię się ze rozchodziły się błyskawicznie, miałam okazję smakować Twojego orzechowca po prostu niebo w gębie ! A i stoisko pięknie się prezentowało , skrzyneczki i kurki zapewne zrobiły furorę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to musiała być świetna zabawa. Żałuję, że nie mogłam być :-(
    Stoisko miałaś superaśne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek