OBSERWUJ MNIE ...

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

UHK ... jedne z moich ulubionych papierów!!!


Witam...

dziś kolejna odsłona moich małych zmagań... wyzwanie jakie dostałam - to - dwie prace z dość ostrych, mało "romantycznych" papierów UHK Gallery ... :)

wzór pierwszej kartki - to wyzwanie jakie  - jakiś czas temu, odbyło się u Enczy (pod czas warsztatów online)...  większość prac dziewczyn była romantyczna, w delikatnych pastelach, retro, vintage... a ja? postaiłam na biel i czerń!!!   - jednak pod koniec pracy dodałam kilka akcentów różu... 









kartka nr2 zainspirowana pracą Wioletty Zając - jednak  wiele elementów zrodziło  się w mojej głowie - o tak...




 - 

muszę Wam się przyznać, że obie prace powstały pod wpływem emocji!!! - w okresie kiedy miałam dużego nerwa !!! :) teraz śmijąc się -  widzę, że mój gniew !potrafi zrodzić coś pięknego!!!

i jak Wam się podoba...


6 komentarzy:

  1. haha ... Kobieto Ty musisz częściej się gniewać !!! Prześliczne są te karteczki. Ale czarna wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu i jak to pogodzić, w sobotę masz mieć świetny humor i zrobić piękne kartki. Mamy cię na króciutko zdenerwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten papier w kratkę, też go mam, jak na niego patrzę to oczopląsów dostaje :D
    Ma swój urok w twojej pracy ale nadal oczy pląsają :D
    Kartka nr2 chodzi za mną od jakiegoś czasu. Tobie wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda! Papier rzeczywiście jest super! Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Moje wyróżnienia

Moje wyróżnienia
od Ani

wyróżnienie

wyróżnienie
różany zakątek